Overslaan en naar de inhoud gaan

Unlimited-propositie van T-Mobile trekt drommen nieuwe klanten

69 duizend nieuwe klanten in Q1, de telco scoort met het aanbod van ongelimiteerde mobiele data voor een vaste prijs.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het abonneebestand van T-Mobile groeide in een jaar met 250 duizend, het vorige kwartaal kwamen er nog 69 duizend nieuwe mobile klanten bij. De omzet uit mobiele telefonie bleef daarbij nagenoeg stabiel, terwijl de brutowinst met een kwart opliep naar 110 miljoen euro, maakte het telecombedrijf donderdag bekend.

related partner content for mobile comes here

T-Mobile startte begin dit jaar met een nieuwe abonnementsvorm: T-Mobile Go Unlimited NL, waarbij abonnees iedere dag opnieuw 5 GB aan data krijgen (en als die op zijn, kunnen ze 'GB-aanvullers' aanvragen, weliswaar op een lagere snelheid). Ongelimiteerde mobiele data dus, voor een vaste prijs van 35 euro. T-Mobile zegt dat het met het nieuwe abonnenement zowel bij consumenten als op de zakelijke markt scoort. Vooral veel kleine ondernemers vinden het aanbod interessant. Het totaal aantal mobiele abonnementen van het bedrijf in Nederland steeg vorig kwartaal tot meer dan 3 miljoen.

Eind vorige maand kwam T-Mobile nog met een nieuwe campagne waarmee het wil

aantonen dat het mobiele netwerk van de provider staat als een huis. (Premium content.) Of die campagne vruchten afwerpt zal op zijn vroegst te zien zijn in de cijfers van Q2.

dat het mobiele netwerk van de provider staat als een huis. (Premium content.) Of die campagne vruchten afwerpt zal op zijn vroegst te zien zijn in de cijfers van Q2.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in