Overslaan en naar de inhoud gaan

Orange Lions presenteert een nieuw team

Leendert Mulder neemt afscheid
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het nieuwe team van Orange Lions bestaat uit Kerrie Finch (Finch Factor), Kyra Roest en Ine Kim. Dit team promoot het Cannes Lions Festival of Creativity in Nederland en vertegenwoordigt ons land in Cannes. Het team wil zich vooral inzetten voor meer diversiteit en een jonge doelgroep betrekken bij het festival.

related partner content for mobile comes here

Zakelijke omstandigheden


Sinds 2013 leidden Kerrie Finch en Leendert Mulder de organisatie. Mulder stopt vanwege 'zakelijke omstandigheden in het buitenland', dus het was tijd voor een nieuw team. Volgens Finch is het een bewuste keuze om aan de slag te gaan met mensen van diverse nationaliteiten (Finch is Brits, Roest Nederlands en Kim Noors-Koreaans).

Sinds 2013 leidden Kerrie Finch en Leendert Mulder de organisatie. Mulder stopt vanwege 'zakelijke omstandigheden in het buitenland', dus het was tijd voor een nieuw team. Volgens Finch is het een bewuste keuze om aan de slag te gaan met mensen van diverse nationaliteiten (Finch is Brits, Roest Nederlands en Kim Noors-Koreaans).

Finch: ‘Ons team staat zo symbool voor Nederland als creatieve hub en multiculturele gemeenschap. Het is een voorrecht om te werken met gepassioneerde mensen die zich willen inzetten voor meer gelijkheid, diversiteit en inclusiviteit in de creatieve sector. Dit sluit ook goed aan bij de missie van Cannes Lions.’

Gevestigde orde en jong talent samenbrengen


Kyra Roest (vice-president IAA Area Europa): ‘Om te zorgen voor meer diversiteit, moeten we een nieuwe generatie creatieven enthousiasmeren. Ik wil jong talent motiveren en ondertussen het gesprek tussen gevestigde autoriteiten en influencers in onze industrie gaande houden. Ondertussen wil ik de gevestigde orde en jonge talent samen brengen.’

Kyra Roest (vice-president IAA Area Europa): ‘Om te zorgen voor meer diversiteit, moeten we een nieuwe generatie creatieven enthousiasmeren. Ik wil jong talent motiveren en ondertussen het gesprek tussen gevestigde autoriteiten en influencers in onze industrie gaande houden. Ondertussen wil ik de gevestigde orde en jonge talent samen brengen.’

Orange Lions organiseert diverse activiteiten rondom Cannes Lions Festival of Creativity, dat plaats vindt van 17 tot 24 juni.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in