Overslaan en naar de inhoud gaan

Yoki Network en Young Advertising samen verder

Beide bureaus zetten activititen voort onder de naam Yoki Network
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Yoki Network en Young Advertising vormen samen het grootste advertentienetwerk gespecialiseerd in de doelgroep kids en jongeren. Met ruim 15 jaar ervaring in ‘digital en mobile advertising’ bereikt Yoki Network naar eigen zeggen miljoenen kinderen en jongeren tussen de 3 en 30 jaar.

related partner content for mobile comes here

en Young Advertising vormen samen het grootste advertentienetwerk gespecialiseerd in de doelgroep kids en jongeren. Met ruim 15 jaar ervaring in ‘digital en mobile advertising’ bereikt Yoki Network naar eigen zeggen miljoenen kinderen en jongeren tussen de 3 en 30 jaar.

 

'Onze markt vraagt om veel creativiteit en innovatie,' zegt Lennaert Schuijt (foto), oprichter van Young Advertising. 'Door de enorme synergie tussen beide bureaus, verwachten we onze adverteerders en onze publishers nog beter te kunnen bedienen'. Schuijt wordt in zijn nieuwe rol als sales directeur eindverantwoordelijk voor de Nederlandse markt.

 

Joost Merks, managing director van Yoki Network, vult aan: 'Met de overname van Young Advertising verwachten we de groei in Nederland verder te kunnen uitbouwen'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in