Overslaan en naar de inhoud gaan

Timmer weg bij NPO

Gerard Timmer, directeur video bij NPO, vertrekt per 1 januari 2014 wegens verschil van inzicht.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Timmer, die sinds juli 2007 in dienst is, draagt in de komende periode zijn taken over. De reden van vertrek - zo meldt de NPO in een persbericht - is een verschil in visie op de vernieuwing van de organisatie.

related partner content for mobile comes here

Timmer was met zijn team meer dan zes jaar verantwoordelijk voor de programmering van Nederland 1, 2, 3, Zapp/Zappelin en de themakanalen.

Sinds 2011 was hij – met activiteiten als npo.nl, de NPO App en Uitzending Gemist - ook verantwoordelijk voor de online strategie.

Timmer was in 1996, samen met Bart de Graaff, één van de oprichters van de omroep BNN. Na het overlijden van De Graaff ging Timmer verder als voorzitter en algemeen directeur van BNN. In januari 2005 nam hij afscheid en werd hij verkozen tot Omroepman van het Jaar 2004.

Het is niet de eerste keer dat Timmer een positie verlaat vanwege . In 2007 verliet hij radiostation Caz omdat zijn ideeën niet overeen kwamen met die van SBS.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in