Overslaan en naar de inhoud gaan

Tien Nederlandse nominaties IMC Awards

Met tien nominaties voor de IMC European Awards is Nederland na Groot Brittannië het best scorende land.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

IMC European Awards is de jaarlijkse award voor de beste marketing communicatie campagnes in Europa. Ogilvy & Mather Amsterdam leidt het bureauklassement met drie nominaties voor de DELA-campagne ‘Why wait until it’s too late’.

related partner content for mobile comes here

De selectie is gemaakt door een internationale vakjury. Alleen nationaal bekroonde campagnes kunnen worden ingezonden voor deze internationale vakprijs. Ingezonden campagnes zijn beoordeeld op strategie, mediakeuze, creatieve strategie en effectiviteit.

Voor Nederland zijn de volgende campagnes genomineerd:

'Why wait until it’s too late?
Opdrachtgever: DELA. Coöperatie
Bureau: Ogilvy & Mather Amsterdam
1 nominatie in de categorie Integrated communications
1 nominatie in de categorie Innovative idea or concept
1 nominatie in de categorie Brand-building

Aurora’s Idea
Opdrachtgever: IBM Benelux
Bureau: Ogilvy & Mather Amsterdam
1 nominatie in de categorie Business to business
1 nominatie in de categorie Direct & digital communication

I have already died
Opdrachtgever: Stichting ALS
Bureau: Publicis
1 nominatie in de categorie Cause, charity, Non-profit marketing or Social
1 nominatie in de categorie Integrated communications

Moto Cross Pizza Delivery
Opdrachtgever: Wagner Pizza
Bureau: Publicis
1 nominatie in de categorie Sponsorship, Joint effort, Tie-in

Open your own shop. Simply at Albert Heijn
Opdrachtgever: Albert Heijn
Bureau: TBWA\NEBOKO
1 nominatie in de categorie Retail or Trade marketing

ABN AMRO Queen’s Day Cash Box 2012
Opdrachtgever: ABN AMRO
Bureau: Van Wanten Etcetera
1 nominatie in de categorie Direct & digital communication

Voorzitter van de internationale jury is Renate Vogt | Friends4you. De Nederlandse afvaardiging in de jury bestaat uit Ronald Velten | IBM, Roel Welsing | Triodos Bank, Erik-Jan Koense | KOEN, Olivier Koning | Being There en Henk Nieuwenhuis | Ogilvy. De IMC European Awards worden georganiseerd door de Integrated Marketing Communication Council (IMCC) van EACA.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in