Overslaan en naar de inhoud gaan

Sony PSX: geweldige technologie, maar voor wie?

Sony lanceerde vorige week in Japan zijn PSX, die moet concurreren met het Microsoft XP Media Center. Geavanceerde technologie voor home…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sony’s PSX combineert de PlayStation2, een DVD recorder, een 160 Gigabyte hard disk drive en een digitale tv in een huiskamervriendelijke witte box. Het moet dezelfde consumentenbehoefte bevredigen als Microsoft’s XP Media Center 2004.

related partner content for mobile comes here

Forrester voorziet problemen. Allereerst met de naam: Sony moet de PSX onderscheiden van de PSOne, PS2, PSP en PS3. Dan de vraag wat het ding eigenlijk doet – is het een DVD recorder die spelletjes speelt? Een game console met Personal Video Recorder? Waar moeten retailers hem neerzetten en hoe presenteren ze hem aan de potentiële klant?Wie koopt de PSX? Koopkrachtige early adopters, volgens Forrester, maar verder niemand. Het apparaat komt te vroeg in de thuisnetwerk revolutie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in