Overslaan en naar de inhoud gaan

Nominaties Pim Marketing Literatuurprijs

Het Platform Innovatie in Marketing (Pim) heeft de nominaties voor de Nederlandse prijs voor marketingliteratuur bekend gemaakt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In willekeurige volgorde zijn de volgende boeken genomineerd voor de Pim Marketing Literatuurprijs 2006: 'Industrial marketing in the new branding arena' van Paul H.J.M. Moers, 'Een nieuwe kijk op de experience economy' van Albert Boswijk, Thomas Thijssen, Ed Peelen en 'Generatie Einstein' van Jeroen Boschma, Inez Groen.
Bij de literatuurprijs gaat het erom in hoeverre de auteur erin geslaagd is vernieuwende inzichten in het marketingvakgebied weer te geven. Daarnaast moet het boek in het 2005 of later zijn gepubliceerd, in de Nederlandse taal en inhoudelijk een duidelijk raakvlak met marketing en sales hebben.

related partner content for mobile comes here

De uitreiking van de Pim Marketing Literatuurprijs 2006 is op 28 november bij de Vrije Universiteit van Amsterdam. Juryvoorzitter is Hans Molenaar, voorzitter Platform Innovatie in Marketing.
Zie ook
.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in