Nominaties Pim Marketing Literatuurprijs
In willekeurige volgorde zijn de volgende boeken genomineerd voor de Pim Marketing Literatuurprijs 2006: 'Industrial marketing in the new branding arena' van Paul H.J.M. Moers, 'Een nieuwe kijk op de experience economy' van Albert Boswijk, Thomas Thijssen, Ed Peelen en 'Generatie Einstein' van Jeroen Boschma, Inez Groen.
Bij de literatuurprijs gaat het erom in hoeverre de auteur erin geslaagd is vernieuwende inzichten in het marketingvakgebied weer te geven. Daarnaast moet het boek in het 2005 of later zijn gepubliceerd, in de Nederlandse taal en inhoudelijk een duidelijk raakvlak met marketing en sales hebben.
De uitreiking van de Pim Marketing Literatuurprijs 2006 is op 28 november bij de Vrije Universiteit van Amsterdam. Juryvoorzitter is Hans Molenaar, voorzitter Platform Innovatie in Marketing.
Zie ook
Adfoblog.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid