
Op enige afstand volgt GroenLinks, zo blijkt uit de jongste
Politieke Media Barometer van Nielsen Media Search. In de onderzochte week
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.combesteedde de VVD bruto in de media in totaal 35.632 euro. Daarvan ging het meeste naar de dagbladen, 20.143 euro. Naar televisie
ging 15.396 euro.
De PvdA gokte meer op de radio, want van het totale budget van 35.426 euro in die week ging 29.872 naar dat medium en slechts 5.383 naar de dagbladen.
GroenLinks, tenslotte, eindigde als derde op de lijst van big spenders in de media, met een totaalbedrag van
27.999 euro. Dat ging allemaal, tot de laatste euro, naar de dagbladen.
Nieuwsbladen werden nauwelijks ingezet. Bron: NielsenMedia.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee