Overslaan en naar de inhoud gaan

DDB zoekt mensen...

Iedereen die in de communicatiebranche werkt kent ze wel; de personeelsadvertentie achterin de Adformatie. Soms opvallend, meestal saai. De…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Iedereen die in de communicatiebranche werkt kent ze wel; de personeelsadvertentie achterin de . Soms opvallend, meestal saai. De dochter van de schoenmaker loopt op een versleten leest, reclamebureaus zijn niet altijd even goed in hun eigen (personeels)promotie. Maar deze week zit er een briljante personeelsadvertentie in de Adfo. Een 'insert' van DDB Amsterdam.

related partner content for mobile comes here

De insert geeft ons inzicht in hoe de personeelsadvertentie voor eigenlijk tot stand had moeten komen. In een (herkenbare) mailwisseling komen en passant even alle mooie klanten en de eisen voor de nieuwe mensen voorbij. Ook het feit dat je met toppers als 'Joris en Dylan' en Erik Falke aan de slag kunt ontsnapt niet aan de aandacht. De vorm en formaat (een paar opgevouwen witte A4-tjes) zijn enorm opvallend; het eerste dat je denkt is dat er per ongeluk iets is achtergebleven bij de drukker.

Ergens in de mailwisseling wordt er gelinkt naar de Magneet, wat mij betreft is die nominatie binnen. Nu die Account Director, DTP-er en het junior team nog...

(Een scan maken van deze advertentie lukte me helaas nog niet, misschien dat iemand anders zich geroepen voelt? Of hebben we allemaal de Adfo thuis?)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in