Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederland presenteert zich op SXSW: dag 2

Zo ging het eraan toe in het New Dutch Wave huis en op de beurs
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Foto: Nick Helderman

related partner content for mobile comes here

Nederlandse creatieve ondernemers en startups verenigen zich als 'New Dutch Wave' en presenteren zich tijdens South by Southwest. De tweede dag staat in het teken van media-innovatie. Sprekers als  en  presenteerden hun visie op het podium.

Nederlandse ondernemers en creatieven gaan al jaren naar ’s wereld grootste interactieve festival en dit jaar vonden Atilla Meijs (Corinno Media Group), Arne Koefoed (Wink) en Danny Frietman (Enterprise Summit) het tijd voor een overkoepelde club die alles uit Nederland op SXSW zou verbinden. 

 Naast een stand op de beurs, hebben zij dit jaar een eigen huis. Dat bestaat uit twee clubs vlakbij 6th Street: Barbarella & Swan Dive. .

.

.

 

Nederlandse stand

Daarnaast is de New Dutch Wave aanwezig op de SXSW Conference. In een grote hal presenteren landen van over de hele wereld hun meest vernieuwende projecten. Zo laat Japan de nieuwse snufjes op het gebied van artificial intelligence zien. De Brazilianen pronken met hun innovaties op het gebied van video en virtual reality. De Nederlandse stand is erg divers: van 's werelds kleinste sociale netwerk tot , de 'Spotify voor games'. En natuurlijk krijgt elke voorbijganger een stroopwafel van .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in