Overslaan en naar de inhoud gaan

Eurosport onthult merkidentiteit PyeongChang 2018

In 2018 is de sportzender voor het eerst thuisbasis van de Spelen in Europa.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Combinatie Eurosport en PyeongChang
Het logo zal op alle schermen en platformen van Eurosport te zien zijn in aanloop naar en tijdens PyeongChang 2018. Het logo combineert het bestaande woordmerk van Eurosport met het lettertype van het PyeongChang-logo, en dit alles wordt ondersteund door de iconische Olympische ringen. Boven de drie bestaande logo’s zien we een bergsilhouet – de natuurlijke setting van de Olympische Winterspelen. De ronde achtergrond van het silhouet verwijst naar de vorm van de Olympische ringen en hiervan zullen verschillende varianten zijn, in een levendig kleurenpalet dat past bij de moderne Koreaanse popcultuur. 

related partner content for mobile comes here

Trots
‘Als nieuwe thuisbasis van de Olympische Spelen in Europa en als trotse partner van ‘s werelds grootste sportevenement willen we er bij elke gelegenheid voor zorgen dat Eurosport synoniem is voor de Olympische Spelen’, zegt Eurosport-ceo Peter Hutton. ‘Deze merkidentiteit vertegenwoordigt het unieke karakter van Zuid-Korea en we hopen dat fans direct de link leggen met onze programmering voor PyeongChang 2018.’

Digitale Spelen
Voor de komende Winterspelen gaat Eurosport meer dan 100 evenementen live en on demand uitzenden, door toegang te bieden via elk scherm, op elk moment. Zo worden de Olympische Spelen van PyeongChang 2018 de meest digitale Spelen uit de geschiedenis, voor heel Europa, waarvan elk moment voor kijkers wordt vastgelegd, en waar nog meer producties voor een groot publiek zullen worden gemaakt voor de digitale sites van Eurosport en sociale media.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in