Kutreclames nu ook in boekvorm
Het boek is gebaseerd op de gelijknamige Facebook pagina, waar reclamemakers reclamecampagnes aan de kaak stellen.


De gemiddelde consument krijgt dagelijks meer dan 3.000 reclame-uitingen voor z'n kiezen. Daarvan zal hem of haar echter slechts een klein aantal bijblijven. Adverteerders halen daarom alles uit de kast om op te vallen. En daar gaat het regelmatig mis..
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Mediaondernemer Richard Otto (Tens Media), bekend van de uitgaven 'Namespotting', 'Verdwenen Merken' en 'Vroom & Dreesmann', heeft de foutste en meest merkwaardige reclames verzameld in dit boek en laat hiermee zien dat reclame maken een vak is.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid