Overslaan en naar de inhoud gaan

JWT Amsterdam brengt ode aan de hesjes van ING

Hesjes worden besmeurd, gescheurd en vertrapt, nu is het tijd voor een eerbetoon
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

ING steunt het Nederlandse voetbal al 20 jaar, zowel financieel als met doeltjes en ballen. En niet te vergeten: trainingshesjes. Om dat te vieren brengt J. Walter Thompson Amsterdam een ode aan de hesjes in de nieuwste tv-reclame.

related partner content for mobile comes here

In de video zie je dat je de hesjes overal tegenkomt op het veld: bij het warmlopen, positiespelletjes, als doelpaal en cornervlag. De hesjes hebben het niet makkelijk. Ze worden besmeurd, gescheurd en vertrapt. Je ziet de lijdensweg van de hesjes bij verschillende amateurclubs in het land. De glorieuze afloop maakt alles goed, als in de aanloop naar een interland van Jong Oranje de ING-hesjes worden uitgedeeld aan de basisspelers.

Om de tv, print- en online campagne kracht bij te zetten geeft ING de komende tijd extra hesjes weg aan verenigingen die het goed kunnen gebruiken.

Credits:

Klant: ING Nederland
Bureau: J. Walter Thompson Amsterdam
Creatives: Bas Korsten, Marcel Hartog
Producers: Marloes van den Berg, Petra Leddy, Andreas Möller
Print producer: Chariva Geurts
Fotografie: Robert Harrison
Senior communicatiemanager: Mirjam Smit
Manager sportsponsoring: Steven Sedee
Productiebedrijf: Pink Rabbit
POST/VFX: Crabsalad
Director: Ismael (i.s.m. Allard)
D.O.P: Martijn van Broekhuizen
Editor: Martin Heijgelaar
Muziek: Massive Music
Geluid: Studio Alfred Klaassen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in