Overslaan en naar de inhoud gaan

SuperHeroes New York maakt campagne voor ‘de Netflix voor apps’

De introductiecampagne viert volgens de makers de efficiëntie.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Er zijn te veel apps en dat is lastig, meent softwaremaker MacPaw. Daarom komt het met een  alles-in-1 service. Setapp moet het antwoord zijn ‘op de immer uitdijende Mac App Store’. Voor tien dollar per maand krijgen gebruikers toegang tot ruim 60 van de ‘beste MacOS-apps’. Conusmenten hoeven dan niet meer op zoek naar de beste apps en worden ook niet langer lastiggevallen door advertenties en upgrades, aldus de softwaremaker.

related partner content for mobile comes here

SuperHeroes New York is verantwoordelijk voor de introductiecampagne waarin volgens de makers de efficiëntie wordt gevierd.

‘Sequential storytelling’

De campagne is mede gebaseerd op het nieuwe door SuperHeroes ontwikkelde SuperClose model. Via ‘sequential storytelling’ wordt in een lanceringscampagne getarget op taken en doelgroepsegmenten. Hiertoe is een reeks materialen ontwikkeld, van bumpers en social posts, tot 30s films en een productdemofilm. Drie voorbeelden  van de uitingen:

Birdhouse fail ad:

Clever fishermen ad:

Setapp Introduction video:

Credits:

Managing Director: Rob Zuurbier

Executive Creative Director: Rogier Vijverberg

Creative Director: Niek Eijsbouts, Hunter Fine

Creatives: Ola Syse, Elliot Stewart-Franzen

Graphic Designer: Long Wu

Account Lead: Beth Irvin

Agency Producers: Severien Jansen, Yumi Yamsuan

Production Company: Good Engine Media

Executive Producer: Andrew Garland

Line Producer: Myriam Schroeter

Directed by: Pete Marquis & Jamie McCelland

D.O.P.: Eric Ulbrich

Editors: Christ Teibert, Huy Nguyen

VFX: Huy Nguyen

Sound design: Silver Sound

Klant: MacPaw

Verantwoordelijk bij MacPaw: Yaroslav Stepanenko, Julia Petryk, Olga Ku

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in