Overslaan en naar de inhoud gaan

Jonge kijker haakt af bij RTL4

RTL4 kampt de eerste anderhalve maand van dit jaar met dalende kijkcijfers in alle doelgroepen, maar het verval is het grootst in 20-34.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Dat blijkt uit cijfers van GroupM over de eerste anderhalve maand van dit jaar (1 januari 2017 tot en met 16 februari 2017, in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar). Kijkcijferkanon The Voice of Holland weet nog wel fors te scoren, maar dat verhult dat het met name door de week minder gaat met de zender. Vooral in de doelgroep 20-34 vallen forse klappen in alle timeslots.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in