Overslaan en naar de inhoud gaan

Meer investeringen Philips in Formule 1

Philips breidt zijn sponsoring in de Formule 1 uit. Het jaarlijkse sponsorbedrag gaat met de helft omhoog. De naam van het concern komt op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vorig jaar stapte Philips in de Formule 1 door een samenwerking met Williams. Philips wil met de sponsoring zijn scheerapparaten een sneller imago geven. Met de ingenieurs en ontwerpers van het raceteam is een nieuwe lijn apparaten ontwikkeld die de naam Williams Formule 1 team krijgen.

related partner content for mobile comes here

Een woordvoerster van Philips zegt tegen Het Financieele Dagblad dat de bestellingen van winkeliers 30 procent boven verwachting liggen. Maar harde verkoopcijfers wil zij niet geven. Sportmarketingdeskundige Frank van den Wall Bake juicht de stap van het concern toe. 'Hieruit blijkt dat in de Nederlandse boardroams minder calvinistisch over sponsoring wordt gedacht. De angst dat het wordt betiteld als hobbyisme en dat bestuurders het niet kunnen uitleggen aan aandeelhouders en commissarissen ebt weg.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in