Overslaan en naar de inhoud gaan

Stir rapporteert nu ook over niet-surfers

De Stichting Internetreclame (Stir) heeft het panel uitgebreid met mensen die niet online zijn.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tot nu toe rapporteerde alleen over mensen die op het internet surfen. Met ingang van de oktoberdata verandert dat, zo meldt de stichting: ‘Hierdoor wordt de output van het bereiksonderzoek vergelijkbaar met bijvoorbeeld het kijk- en luisteronderzoek en het printbereiksonderzoek van Nom.’

related partner content for mobile comes here

Peter Wiegman, projectcoördinator van Stir: ‘Met de toevoeging van 800 offliners komen we tegemoet aan de wensen in de markt. Het Stir-panel is nu representatief voor totaal 13+ in plaats van online 13+.’

Er zijn nog twee aanpassingen: de vergroting van de surfpopulatie (uit de meest recente Establishment Survey van Stir blijkt dat de surfpopulatie is gegroeid naar 10,4 miljoen mensen, in plaats van 9,4 miljoen) en het gebruik van de Gouden Standaard van Moa. Dat is het normonderzoek in Nederland voor de samenstelling van de populatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in