Overslaan en naar de inhoud gaan

Jury kiest eerste winnaar Nutopia

De vakjury van Nutopia, het Facebook platform voor de beste reclame inhakers rondom Utopia, heeft een eerste winnaar gekozen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De inzendingen zijn beoordeeld op attentiewaarde en actualiteit, branding en communicatie.

related partner content for mobile comes here

De beste inhaker is gemaakt door Mathijs Jaspers van Nobla voor Hornbach en heeft hiermee de hoofdprijs van €10.000 in de vorm van exposure gewonnen. Volgens de vakjury voldeed de creatie aan alle beoordelingscriteria en was dit de enige reclame-inhaker met een duidelijke call to action.

De tweede plaats is voor de creatie van Danique Folkerts, Naomi Sta en Pieter Vonk van Elan Strategie & Creatie voor Illy. 


Op de derde plaats is de creatie van Danny Sengers van Topicz:Creative voor MID Tandartsen geëindigd. De copy van de inhaker was onderscheidend van de andere inzendingen.


 

is een initiatief van SBS, Sanoma en de 538Groep. De jury bestaat uit Pascal Boogaert, Freelance Concept & Copy, Michiel Dieperink, Managing Director FUSE (OmnicomMediaGroup), Ruud de Langen, CEO Mindshare, Roel Welling, regisseur en medeoprichter Wefilm, Marcel Wortel, oprichter reclamebureau Noise, Marco Numan, Manager SBS Concepts, John Olivieira, Manager Marketing Partnerships Sanoma Media en Taco Vinkeles, Creative Director 538Groep.

Vanaf volgende week wekelijks meer .

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in