Overslaan en naar de inhoud gaan

Unicef introduceert flexdoneren

Structureel bijdragen aan een betere wereld voor kinderen zónder vast te zitten aan een maandelijkse donatie. Dat kan nu bij Unicef…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Flexdoneren’ geeft donateurs de mogelijkheid om elke maand opnieuw te beslissen of ze Unicef die maand wel of niet willen steunen. Prettig voor de steeds grotere groep mensen die willen bijdragen aan een goed doel, maar niet aan een maanddonatie vast willen zitten.

related partner content for mobile comes here

Nieuwe doelgroep

Unicef Nederland wil met het flexdoneren een doelgroep aanboren van mensen die normaal gesproken geen structurele relatie met goede doelen aangaan. De organisatie heeft in de pilotfase al bijna 6.000 flexdonateurs geworven.

Unicef heeft ondervonden dat het aantal flexdonateurs dat opzegt, lager is dan bij ‘gewone’, vaste donateurs.

Sms ‘Unicef overslaan’

Elke flexdonateur ontvangt maandelijks een sms waarin de afschrijving van het gekozen maandbedrag wordt aangekondigd. Op dat moment bepaalt de donateur of hij de afschrijving laat doorgaan óf een keer overslaat. Om over te slaan, moet binnen drie dagen ‘UNICEF overslaan’ worden ge-sms’t naar 3669.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in