Mexicaans biermerk naar Iris Worldwide
Iris Worldwide heeft na een pitch het wereldwijde account van een Mexicaans biermerk gewonnen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Sol, het wereldwijde biermerk dat is opgericht in Mexico in 1899, heeft iris Worldwide aangesteld voor het ontwikkelen van de wereldwijde below the line merkcampagne.
iris kwam als winnaar uit de bus na een pitchproces, en ontwikkelt een campagne die ‘onafhankelijke urban men’ aan het merk verbindt, verkoop stimuleert en Sol positioneert als vrijgevochten biermerk. De campagne zal geactiveerd worden in 30 markten wereldwijd.
iris wordt ook verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de wereldwijde digitale toolkit en richtlijnen die Sol’s merkpositionering ondersteunen. Deze campagne wordt ontwikkeld in het Amsterdamse kantoor van iris Worldwide en wordt uitgerold in 2014.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid