Overslaan en naar de inhoud gaan

Mexicaans biermerk naar Iris Worldwide

Iris Worldwide heeft na een pitch het wereldwijde account van een Mexicaans biermerk gewonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sol, het wereldwijde biermerk dat is opgericht in Mexico in 1899, heeft iris Worldwide aangesteld voor het ontwikkelen van de wereldwijde below the line merkcampagne.
 
iris kwam als winnaar uit de bus na een pitchproces, en ontwikkelt een campagne die ‘onafhankelijke urban men’ aan het merk verbindt, verkoop stimuleert en Sol positioneert als vrijgevochten biermerk. De campagne zal geactiveerd worden in 30 markten wereldwijd.
 
iris wordt ook verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de wereldwijde digitale toolkit en richtlijnen die Sol’s merkpositionering ondersteunen. Deze campagne wordt ontwikkeld in het Amsterdamse kantoor van iris Worldwide en wordt uitgerold in 2014.
 

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in