Overslaan en naar de inhoud gaan

Werkspot.nl kiest voor Carat

Na een bureau-oriëntatie heeft Werkspot.nl gekozen voor Carat.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Werkspot.nl, een marktplaats voor klussen in en rondom het huis, introduceert vandaag de campagne ‘Klus, klik, klaar’, gericht op de consument en vakmannen. Carat voorziet in de mediastrategie, planning en buying.

Ceo Ronald Egas van : &;Werkspot heeft in de afgelopen periode een flinke metamorfose ondergaan en we hebben samen met ons creatieve bureau XXS een nieuwe campagne ontwikkeld. Hiermee gaan we meer mediadruk dan ooit leveren. Het doel is om de spontane naamsbekendheid te verhogen en meer Nederlanders te overtuigen online klussen te plaatsen, zodat er geen klus meer blijft liggen.&;

Denis van Leeuwen, AD van Carat: &;We verwachten dat de markt van online klusdiensten een grote vlucht gaat nemen en dat Werkspot hierin als belangrijkste speler een pionierende rol gaat vervullen.&;

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in