Overslaan en naar de inhoud gaan

ING Investment Management Internationaal naar Anomaly Amsterdam

Anomaly Amsterdam is aangesteld als leidend communicatiebureau voor ING Investment Management Internationaal.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bureau gaat de communicatie doen rond het nieuwste individuele investeringsproduct FitVermogen. Er is een campagne ontwikkeld met ontwerpen van graphic artist Anthony Burrill. Deze campagne is vanaf vandaag zichtbaar, bijvoorbeeld op &;ingepakte&; gebouwen en boodschappen op de onderkant van ophaalbruggen.

Boodschappen zijn onder meer &;
Als je huis je pensioen is waar ga je dan wonen?&; en &;De verzorgingsstaat ben je zelf&;.

related partner content for mobile comes here

&;Anomaly heeft indruk op ons gemaakt met hun strategisch denken en creatieve oplossingen&;, zegt Ivar Roeleven, managing director Mutual Funds Europe, ING Investment Management International.

&;Dit is geen reclamecampagne. Het is een wake up call. ING Investment Management International wilt de consument wakker schudden met een campagne die aanzet tot nadenken en uiteindelijk stimuleert om actie te ondernemen&;, aldus Hazelle Klønhammer, President/Partner Anomaly Amsterdam.


 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in