Overslaan en naar de inhoud gaan

PostNL kiest voor Vizeum

Vizeum won de pitch na een uitgebreide oriëntatie, waaraan nog drie andere bureaus deelnamen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

PostNL heeft zijn media-account per 1 januari ondergebracht bij Vizeum. Het bureau won de pitch na een uitgebreide oriëntatie, waaraan nog drie andere bureaus deelnamen. Eén van de doorslaggevende factoren om de uiteindelijke keuze te laten vallen op Vizeum, was &;de geïntegreerde strategische aanpak&;, meldt Vizeum in een persbericht. 

related partner content for mobile comes here

Sylvia Coumans, manager merk- en consumentencommunicatie van PostNL, constateert dat de samenleving digitaliseert. &;Dat heeft weer een grote impact op de dienstverlening van PostNL. Met ons innovatieve pakkettennetwerk spelen we bijvoorbeeld optimaal in op de wensen van web winkeliers. In onze media- en middelenmix speelt online communicatie een steeds belangrijkere rol. Daardoor hebben we behoefte gekregen aan een nog meer geïntegreerde aanpak van onze media-inzet.&;

PostNL was al klant bij iProspect voor wat betreft Search (seo/sea). Zowel iProspect als Vizeum zijn onderdeel van Aegis Media.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in