Overslaan en naar de inhoud gaan

Insites consulting winnaar Moawards

Het Belgische Insites Consulting werd gisteravond tot Marktonderzoekbureau van het jaar gekroond bij de Moawards, die voor de vierde keer…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

bestaat pas drie jaar in Nederland, maar was vorig jaar ook al genomineerd. Toen werd er niet gewonnen. Dit jaar haalde het bureau de belangrijkste prijs wel binnen. Ruigrok Netpanel (voor de derde keer bij de laatste drie) en Brainjuicer waren de andere genomineerden.

related partner content for mobile comes here

Insites won ook de prijs voor de Bureauonderzoeker van het jaar: Kristof de Wulf haalde deze prijs binnen. Michel ten Donkelaar van Kraft Foods werd bedrijfsonderzoeker van het jaar.

De Wetenschapsprijs van het jaar ging naar Annette Scherpenzeel en Robbert Zandvliet voor hun artikel Slapers en inactieven binnen online panels.

De Feedback Innovatie Award ging naar MeMo2.

Het juryrapport staat .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in