Automerken als verlengstuk van je ego (brandbarometer)
In de nieuwe Brandbarometer van Clipit staan maar liefst 5 automerken met het noodlijdende Saab als hoogste genoteerde op nummer 6.…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In de nieuwe Brandbarometer van Clipit staan maar liefst 5 automerken met het noodlijdende Saab als hoogste genoteerde op nummer 6. Auto’s en emotie gaan nog steeds hand in hand. Mede daardoor zijn imago-onderzoeken over automerken altijd wat onvoorspelbaar. Neem bijvoorbeeld Toyota dat, ondanks de knauw voor het merk door de vele recalls, het meest vertrouwde automerk in Nederland blijkt te zijn volgens het recent gepubliceerde European Trusted Brands-onderzoek. Naar de Brandbarometer.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid