Overslaan en naar de inhoud gaan

Hub gaat samen met Array

Hub Uitgevers in Haarlem neemt een substantieel belang in Array Publications.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uitgever van ‘stekkergerelateerde’ media, Hub Uitgevers in Haarlem, neemt 50 procent van de aandelen over van uitgeverij van magazines over ICT en procestechniek, Array Publications in Alphen a/d Rijn. De huidige directeur, Werner Schoots, blijft aan, maar krijgt versterking van Hub-vennoot Johan van Dijk.

related partner content for mobile comes here

De motivatie achter de overname, is dat Hub Uitgevers onvoldoende substantie had in de business to business markt. Dat zegt mededirecteur van Hub Uitgevers, Raimon Gort. Gort: ‘We betreden hiermee een heel specifieke niche markt, maar wel met een breed portfolio van print, events en seminars. Wij blijven wel dichtbij bij ons eigen DNA, want Array is ook een stekkergerelateerde uitgever.’

Array Publications geeft titels uit als Business Process Magazine (over BPM, business intelligence en business/IT Alignment), LAN Magazine (voor professionals in systeem- en netwerkbeheer) en Telecommagazine (over telecommunicatie en netwerken). Opmerkelijk is dat Hub-directeur Wouter Hendriks ooit aan de basis stond van LAN Magazine, Raimon Gort het een tijdje onder zijn hoede had bij IDG en nu via Array Publications weer ‘terug’ komt bij Hub Uitgevers.

Dit bericht is aangepast.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in