Overslaan en naar de inhoud gaan

Elke start-up belooft 'anders dan anders' te zijn

Er zijn meer start-ups of starters dan ooit en allemaal zeggen ze te geloven in 'verandering'. Hun businessmodel komt volgens hen beter…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mijn goede raad aan starters en start-ups: pieker u niet suf over het feit of uw businessmodel wel of niet beantwoordt aan wat de markt vraagt. Beloof vooral flexibel te zijn. Flexibel in
die zin dat u uw bedrijf elke dag weer opnieuw zou kunnen uitvinden. Dat je in staat bent om te reageren op de kansen en uitdagingen die klanten u voorschotelen.

related partner content for mobile comes here

Zet uw project dus maar in de markt, kijk dan wat wel en wat niet werkt en repareer onmiddellijk. Dat is flexibel ondernemen. Probeer dus niet alles te begrijpen van bij het begin, maar laat de oplossingen stap voor stap naar u toe komen.

En wees in staat om elke dag weer een ander bedrijf te worden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in