Carriere / DECEMBER 29, 2008 20:00 Bedrijven moeten leren dat groeien geen strategie is Bovenstaande uitspraak komt van prof. Johan Lambrecht, directeur van het Studiecentrum voor Ondernemerschap. Het was de kop van een…
Craft / OCTOBER 27, 2008 17:57 Wat kunnen ondernemers leren van Barack Obama? De verkiezingscampagne van Barack Obama is een schoolvoorbeeld van moderne marketing. Hij ontpopt zich als een meester in het bespelen…
Carriere / OCTOBER 5, 2008 16:59 Het verschil tussen netwerken en verkopen Op een meeting van de Professional Speakers Association (PSA) hadden we het op een bepaald moment over het verschil tussen netwerken en…
Reputatie & crisis / OCTOBER 5, 2008 16:54 Nieuw logo nodig? Koop een bestaand logo. Incspring is een nieuw Amerikaans initiatief waar grafische designers en bureaus hun ontwerpen kunnen uploaden. Iedereen die een logo nodig…
Influencer marketing / AUGUST 2, 2008 18:18 Durft u het aan om een paarse koe te worden? Als ondernemer moet u op een nieuwe manier naar de markt leren kijken. Hoe? Door het adopteren van alternatieve marktbenaderingen. Alleen…
Craft / JUNE 25, 2008 07:00 Zet uw medewerkers online Steeds meer bedrijven plaatsen hun medewerkers online. Op hun eigen digitale visitekaartje (uwwebsite/naam) staat een foto, de naam van de…
Programmatic / JUNE 23, 2008 07:00 Hoe maak je diensten tastbaar? Laura Babeliowsky is een Nederlandse consultant, die bedrijven coacht hoe ze nieuwe klanten kunnen vinden. In haar recente nieuwsbrief…
Interne communicatie / JUNE 15, 2008 22:09 Social media als alternatief voor reclame Op 12 juni ll. vond in Utrecht het 'Social Media Event' plaats. Voor u verder leest al de slotconclusie: het was een bijzonder boeiende en…
Data & Insights / JUNE 12, 2008 07:00 Zin en onzin van een baseline "We hebben een baseline nodig", hoor ik vaak bij klanten. Waarom? Omdat ze vinden dat ze zo nodig iets onder of boven hun logo moeten…
Data & Insights / JUNE 10, 2008 07:00 Reclamebureaus winnen wel prijzen, maar zorgen ze ook voor zakencijfer? Het gerenommeerde Belgisch reclamebureau LG&F (ondertussen Famous geworden) besliste onlangs om niet meer aan reclame-awards deel te nemen.…