Campagne van de dag: 'Heineken Dance more drink slow’
Heineken’s campagne voor verantwoord alcoholgebruik loopt sinds 2006. De ‘Dance more drink slow’-campagne is een vervolg op de commercial ‘Sunrise belongs to moderate drinkers’ uit 2011 (zie hieronder).
Heineken The Sunrise
Save my night
Heineken wil ook met deze nieuwe campagne het uitgaanspubliek bereiken. Belangrijkste boodschap: matig drinken is cool. Je kunt een hele nacht dansen en uitgaan, zolang je op een normale manier met drank omgaat.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaDJ Armin van Buuren schreef de track ‘Save My Night’, en hij speelt de hoofdrol in de campagnevideo The Experiment, waarin de DJ zijn invloed aanwendt om het publiek minder te laten drinken.
Heineken | The Experiment
De video is opgenomen in een nachtclub in Miami.
Regisseur: Philip Andelman
Creatie: Publicis Worldwide
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid