Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne van de dag: 'Heineken Dance more drink slow’

Heineken geeft een vervolg aan zijn Enjoy Heineken Responsibly-campagne met de wereldwijde campagne ‘Dance More, Drink Slow’. De…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Heineken’s loopt sinds 2006. De ‘Dance more drink slow’-campagne is een vervolg op de commercial ‘Sunrise belongs to moderate drinkers’ uit 2011 (zie hieronder).

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Save my night
Heineken wil ook met deze nieuwe campagne het uitgaanspubliek bereiken. Belangrijkste boodschap: matig drinken is cool. Je kunt een hele nacht dansen en uitgaan, zolang je op een normale manier met drank omgaat.

DJ Armin van Buuren schreef de track ‘Save My Night’, en hij speelt de hoofdrol in de campagnevideo The Experiment, waarin de DJ zijn invloed aanwendt om het publiek minder te laten drinken.

De video is opgenomen in een nachtclub in Miami. 

Regisseur: Philip Andelman
Creatie: Publicis Worldwide

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in