Overslaan en naar de inhoud gaan

Overzicht MobileMarketing.nl interviews 2013

MobileMarketing.nl heeft dit jaar diverse marketeers en mobiele specialisten over Mobile Marketing en -Advertising geïnterviewd. Hoe snel…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zie hieronder het overzicht van alle 33 interviews:

related partner content for mobile comes here

“Je vrienden werken niet alleen als filter, maar ook als merk versterker.”

"Mobiel zal steeds meer als digitale toverstaf ingezet worden"

“We zullen als bank steeds vaker ons afvragen of we nog apps nodig hebben.”

“Mobiel zal steeds meer een van de onderdelen zijn waar de consument haar bank keuze op baseert.”

'Mobile ís publishing'

"De greep naar mobiel is uit voortschrijdend inzicht."

"Wij geloven steeds meer in een multichannel aanpak"

”De heilige graal in mobile advertising hebben we nog niet gevonden”

"Dit is het moment dat veel adverteerders de 'experimentele' fase willen ontgroeien."

“We zien dat de Nederlandse markt de rest van de wereld beïnvloed.”

“China staat op het punt te exploderen op gebied van app downloads en revenuen."

"De retail branche heeft lange tijd lopen navelstaren"

"Mobiel wordt nu echt serieus meegenomen in de jaarplannen"

“We genereren een gemiddelde CTR van 12% op mobiel”

: “Iedereen claimt een beetje het begrip Mobiel”

"Er zijn noch teveel bedrijven die een app lanceren die kant nog wal raakt"

"Ik verwacht dat de smartphone de pc binnen een jaar of 5 heeft ingehaald als het meest gebruikte device voor internetaankopen."

"Ik denk dat Nederland en Frankrijk erg op elkaar lijken op gebied van mobile en mcommerce.”

:“Via de app worden er 5 keer zoveel folders gekeken”

"We geloven sterk in beyond banner oplossingen"

):"Wat veel adverteerders nog niet zien is dat de Tweede Schermers de meest betrokken televisiekijkers zijn."

"Een goede ervaring van onze leden is iets wat bij ons de hoogste prioriteit heeft."

"Misschien moeten we de smartphone en tablet niet te veel in hokjes plaatsen"

"Het idee heerst dat mobile advertising het walhalla is"

"De markt wacht te veel af"

"Je merkt dat je mobiel een eigen rol moet geven."

"Interactiviteit is wellicht 1 van onze speerpunten en mobiel is daarbij enorm belangrijk"

"De vlucht van mobiel betekent dat er nieuwe spelregels gelden."

"Native apps zijn mooier, sneller, kunnen meer en werken meer zoals de gebruiker het verwacht."

"Ik verwach dat mobiele websites aan terrein zullen winnen met name dat er steeds meer tussenvormen toegepast gaan worden."

"We willen de wat 'vluchtigere' mobiele gebruikers beter gaan bedienen"

"De Android doelgroep is minder actief in het downloaden. Daarnaast geeft deze groep ook minder geld uit."

: "Er zal altijd plaats blijven voor offline speciaalzaken die een goede beleving, passend bij hun product kunnen bieden. Een speciaalzaak voor thee waar je elke soort eerst kan proeven heeft wat dat betreft een groot voordeel tov een online winkel. Er zijn echter ook elementen waar een online winkel duidelijk in het voordeel is zoals het kunnen zien van de mening van anderen of van je vrienden, de grootte van het aanbod, het prijsbeleid, meerdere aanbieders, etc."

: "Layar heeft 'by far' de meeste app downloads ter wereld, namelijk ruim 27 miljoen. Daar komt geen enkele andere AR partij bij in de buurt."

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in