Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne: Heb jij nog goede vooroordelen voor 2014?

Gemeente Den Haag wil 'insluiten' op de arbeidsmarkt stimuleren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne van de Gemeente Den Haag is er op gericht (onbewuste) uitsluiting op de Haagse arbeidsmarkt te voorkomen. Het doel is Haagse werkgevers laten zien dat uitsluiting vooral een gemiste kans is. De Gemeente wil werkgevers stimuleren en inspireren om werk te maken van een &;inclusief&; personeelsbeleid.

related partner content for mobile comes here

Campagne: Heb jij nog goede vooroordelen voor 2014?

"Te onervaren, te uitbundig. Uitsluiting op de arbeidsmarkt begint vaak met een vooroordeel. En dat is een gemiste kans. Want voordat je het weet, laat je talent lopen. Laat je vooroordelen daarom achter in 2013 en benut je kansen in 2014."

Naast posters zijn er ook Boomerang kaarten in de omloop.

Credits: 

Bureau: Lindblom public relations public affairs i.s.m. Silo Design
Klant: Platform Den Haag Inclusief, op initiatief van de Gemeente Den Haag
Verantwoordelijk bij gemeente Den Haag: Dienst OCW – afdeling Integratie

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in