Overslaan en naar de inhoud gaan

Finalisten NIMA Awards 2013 bekend

In de categorieën MarketingLaunch, MarketingNext en MarketingCompany zijn de finalisten bekendgemaakt:
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

MarketingLaunch
1. Peerby
2. Waka Waka
3. Hutspot Amsterdam

NIMA: &;Deze organisaties inspireren met een onderscheidende introductie in de Nederlandse markt met aantoonbaar goede (begin-)resultaten. Duidelijke succeskenmerken van deze categorie zijn: creativiteit in strategie, unieke klantwaarde, groeiend marktaandeel, ‘high ideals’, gezamenlijke waardecreatie en vernieuwing in marktsegment of productcategorie.&;

MarketingNext
1. Tony’s Chocolonely
2. CitizenM
3. Amsterdam Dance Event

NIMA: &;Deze organisatie hebben de afgelopen jaren laten zien succes te kunnen kapitaliseren. Ze hebben op het juiste moment aanpassingen doorgevoerd en kennen hierdoor inmiddels de klappen van de zweep. Deze organisaties roepen met hun aanpak vertrouwen op vanwege kanaalkeuze, doelgerichtheid, waardepropositie en aantoonbare performance. Merkbeleving wordt een koopmotief.&;

MarketingCompany
1. Bol. com
2. KLM
3. DSM

NIMA: &;Binnen deze organisaties speelt marketing al jaren een duidelijke, leidende rol in het bepalen van visie, purpose, strategie en bedrijfsvoering. De organisaties worden door anderen als voorbeeld gezien. Merkbeleving kan een koopmotief zijn. Het marketingteam heeft de afgelopen jaren vele succesvolle innovaties doorgevoerd, bruggen gebouwd tussen waardeketen, interne functiegebieden, consumenten/klanten en stakeholders/omgeving. Daarnaast dragen de organisaties bij aan de promotie van het marketingvak doordat ze hun marketingvisie actief uitdragen en kennis delen (met als doel kennis te vermenigvuldigen).&;

Op donderdag 16 januari wordt de uiteindelijke winnaar per categorie tijdens de bekendgemaakt.

 

related partner content for mobile comes here



 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in