72andSunny breidt uit
Simon Summerscales (director of communication strategy) en Caroline Britt (brand group director) rapporteren aan managing director Nic Owen.
In augustus heeft 72andSunny het Smirnoff worldwide account gewonnen. Simon en Caroline hebben uitgebreide ervaring met wereldwijde merken. Simon zal zich gaan bezighouden met crossmediale contentplanning, social spread strategie, techniek, data en media-innovatie. Hij zal samenwerken met Stephanie Newman, hoofd strategie.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDe Engelse Simon Summerscales heeft als communicatie strateeg ervaring met klanten als Honda, Nike, Nokia, UKTV en The Guardian. In London was hij verantwoordelijk voor de communicatie strategie bij Carat, Naked en Wieden + Kennedy waar hij onder andere influencer strategies bedacht voor de Award-winnende multimediale campagne van Honda.
De Australische Caroline Britt wordt ingezet op het Samsung en Benetton account. Voorheen was Caroline global account director bij TBWA\CHIAT\Day LA. Ze was betrokken bij Gatorade global en Adidas’ 2013 women en deed de communicatie voor Adida’s 2014 World Cup effort. Voor ze naar de V.S. verhuisde werkte ze vier jaar als account director bij 180 Amsterdam.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid