Overslaan en naar de inhoud gaan

Tele2 neemt afscheid van zwarte schaap

Of liever gezegd: Frank, het zwarte schaap, neemt afscheid van Tele2. Althans, zo communiceert de provider de koersverandering.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘De afgelopen weken was Nederland in de ban van de pietendiscussie.  Voor- en tegenstanders buitelden over elkaar heen met hun argumenten. De discussie bleek ook voor Tele2 verstrekkende gevolgen te hebben: vandaag kondigde Frank, het Zwarte Schaap, namelijk zijn afscheid bij Tele2 aan. Hij wil niet de aanleiding zijn voor mogelijke discussies binnen de Nederlandse kleinvee samenleving.’

related partner content for mobile comes here

Frank was de afgelopen vijf jaar het gezicht van Tele2 op de consumentenmarkt. De provider heeft inmiddels een gelanceerd, met een nieuwe huisstijl. In de merkvoering wordt niet langer onderscheid gemaakt tussen Tele2 voor de consumentenmarkt, Tele2 Zakelijk en Tele2 Wholesale.
 
Cilesta van Doorn, directeur Brand & Communication Tele2 Nederland: ‘Frank heeft ons ontzettend geholpen om de bekendheid van Tele2 in Nederland verder te vergroten. Wij gaan nu werken aan nieuwe communicatiecampagnes waarmee we iedereen in Nederland binnenkort weer hopen te verrassen.’

BBH London en KesselsKramer maken het nieuwe werk, Frank werd bedacht door het Zweedse Forsman & Bodenfors.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in