100.000 views in ruil voor zendtijd


Fight cancer is deze week bezig om 100.000 views voor een video bij elkaar te sprokkelen in ruil voor een week lang gratis zendtijd op SBS6 vanaf 4 februari.
De tijd dringt, aangezien het filmpje volgens YouTube nog maar ruim 27.000 keer bekeken is. Ze roepen dan ook vandaag veel BN’ers via Twitter op het fimpje te ReTweeten of op een andere manier te verspreiden. Ook zijn uiteraard Facebook en Hyves ingezet.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe actie heeft alles te maken met Wereld Kanker Dag op 4 februari. Door views te ‘doneren’ (en het filmpje te sharen) tonen mensen betrokkenheid en zorgen ze ervoor dat er aandacht op de cause wordt gevestigd. Omdat het ook nog om een weddenschap om gratis zendtijd met SBS6 gaat, is het een extra trigger om de actie tot een succes te maken.
De video waar het allemaal om gaat mag er trouwens best wezen:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid