Achilleshiel App Store: Relevantie
De iPhone App Store heeft alweer het aantal van 425.000 apps gepasseerd. Voor de gebruiker wordt het steeds moeilijker om die interessante en relevante apps te vinden. Opmerkelijk is dat Apple diverse restricties aan ontwikkelaars oplegt, maar irrelevantie daar niet een van is.
Natuurlijk verschillen smaken en interesses maar waarom kan ik als Nederlandse consument de 7Eleven supermarkt app van Sacremento downloaden? Dit geldt ook voor Duitse MediaMarkt app. Wanneer ik in deze applicatie ga zoeken naar dichtsbijzijnste Mediamarkt vestigingen, kom ik uit in het Duitse Nordhorn en Duisberg (ondanks dat ik in het midden van Nederland woon). Juist een Mediamarkt zou moeten weten dat irrelevante reclame juist een averechts effect heeft op de consument. Zeker als zij ook Nederlandse app hebben.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spotta#039;" title="BloggerFotoS?authkey=Gv1sRgCM3O-ZLPkeqCtgE#5568074468656006482'">
- Posted using BlogPress from my iPhone
Blog by Richard Otto ©
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid