Overslaan en naar de inhoud gaan

Breijer leidt Universal Media

Diederik Breijer (38) is per 1 februari chief executive officer van Universal Media.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Breijer volgt Julius Minnaar op die naar Aegis Media . Breijer was bij in het verleden al ceo Nederland, ceo Benelux en op het laatst ook ceo EMEA. In die laatste positie hield hij het niet lang uit (september 2008 tot en met januari 2009). Daarover wilde hij destijds niets zeggen en nu nog steeds niet.

related partner content for mobile comes here

Gevraagd naar zijn motieven om terug te keren op het UM-nest, zegt Breijer dat hij de laatste 1,5 jaar actief is geweest als management consultant. ‘Het is niet mijn ding om adviezen over de schutting te gooien.’ Hij was bezig met het opstarten van een eigen bedrijf, toen hij werd overvallen door het telefoontje van Universal. Maar hij besloot toch te gaan praten. ‘Ik kan de ideeën die ik nu heb opgedaan gaan toepassen bij UM. Universal zou er over een jaar heel anders uit kunnen zien. Klanten hebben geen mediaproblemen. We moeten instappen op het oplossen van een commercieel probleem.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in