Overslaan en naar de inhoud gaan

Velten (IBM) juryvoorzitter Esprix

Ronald Velten, marketing- en communicatiebaas bij IBM Benelux, is benoemd tot juryvoorzitter van de Esprix 2011.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij neemt deze rol over van Arthur Kuiters (Sara Lee). De jury van de , vakprijs voor de beste marketingcommunicatiecampagnes, wordt elk jaar zo evenwichtig als mogelijk samengesteld. Elf vakjury’s en één eindjury zijn benoemd. De eindjury wordt geleid door de juryvoorzitter. Vertrekkend juryvoorzitter Kuiters richt zich binnen Sara Lee meer en meer op de internationale markt, reden om het voorzitterschap over te dragen aan Velten.

related partner content for mobile comes here

De komende maanden stuurt Velten de 85 koppen tellende Esprixjury aan. 'Met een stevige bezetting van de vakjury’s en een gedegen selectieproces kunnen we de juiste keuzes maken. De lat ligt hoog. Ik reken erop dat het aantal inzendingen opnieuw zal toenemen en dat we een mooie groep winnaars van de Esprix 2011 kunnen presenteren', licht Velten toe.

Peter Paul Blommers, Esprix-bestuursvoorzitter: 'Met Ronald Velten halen we een doortastende man van het juiste kaliber in huis. Hij heeft een heldere visie op het marketingcommunicatievak. Ook heeft hij zijn sporen ruimschoots verdiend. Zo is hij onder meer IT Marketeer of the Year geweest.'

Opdrachtgevers en bureaus kunnen campagnes insturen tot en met 18 februari 2011. De uitreiking is op 8 juni 2011.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in