Overslaan en naar de inhoud gaan

Ronald Velten juryvoorziter Esprix

Molblogger Ronald Velten (marketing, communications & citizenshipleader bij IBM Benelux) is benoemd tot juryvoorzitter van de Esprix…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Molblogger Ronald Velten (marketing, communications & citizenshipleader bij IBM Benelux) is benoemd tot juryvoorzitter van de . Hij neemt deze rol over van Arthur Kuiters (international business developmentmanager global instant bij Sara Lee).

related partner content for mobile comes here

De Esprix is een vakprijs voor de beste marketingcommunicatiecampagnes, waarbij gedragsbeïnvloeding centraal staat. Er zijn elf vakjury’s en één eindjury, die wordt geleid door de juryvoorzitter. Vertrekkend juryvoorzitter Arthur Kuiters richt zich binnen Sara Lee meer en meer op de internationale markt, reden om de voorzittershamer over te dragen aan Ronald Velten.

De komende maanden zal Velten de 85 koppen tellende Esprixjury aansturen.

Peter Paul Blommers, Esprix bestuursvoorzitter kijkt uit naar de samenwerking. 'Met Ronald Velten halen we een doortastende man van het juiste kaliber in huis. Hij heeft een heldere visie op het marketingcommunicatievak. En heeft zijn sporen ruimschoots verdiend, zo is hij onder meer IT Marketeer of the Year geweest.'

Opdrachtgevers en bureaus kunnen campagnes insturen tot en met 18 februari 2011. De uitreiking vindt plaats op 8 juni 2011.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in