Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Heukelom nieuwe voorzitter IAB

Joris van Heukelom is tijdens de Algemene Ledenvergadering van IAB unaniem verkozen tot voorzitter van IAB.Hij neemt het stokje over van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Joris van Heukelom is tijdens de Algemene Ledenvergadering van IAB unaniem verkozen tot voorzitter van .Hij neemt het stokje over van Marco Derksen, die deze rol de afgelopen vier jaar vervulde.

related partner content for mobile comes here

Joris van Heukelom is director digital publishing bij Sanoma Digital (voorheen ilse media). Sinds 1998 is hij werkzaam in media en telecom, waarvan 8 jaar bij MTV networks Benelux en 2 jaar bij KPN als directeur content voor de consumentenmarkt.

Van Heukelom is sinds enkele maanden IAB bestuurslid en verantwoordelijk voor de portefeuille Public Affairs. Hij licht z'n benoeming toe in een persbericht: 'Mensen die denken dat onze industrie volgroeid is, zijn naïef. Ook anno 2011 is het van belang dat we grote stappen zetten wat betreft professionalisering. We moeten als branche middenin het speelveld van de media gaan staan en als grote inspirators adverteerders dienen. Daarnaast is er een berg werk richting de overheid en regulerende instanties, want onbekend maakt onbemind en daar kunnen we de komende jaren last van krijgen. Ik hoop met het IAB deze bewegingen te kunnen faciliteren en dienend te zijn. En ik denk ook echt dat het kan want Marco laat een goed lopende machine achter.'

Onder leiding van Derksen groeide de vereniging van 65 naar 152 leden, ging het bureau van geen staf naar drie vaste medewerkers, werd de begroting verdrievoudigd en een kantoor in Amsterdam betrokken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in