Novagraaf: Snoepmaatjes leukste nieuwe merk 2010
In het in najaar van 2010 op de markt gezet en nu prijswinnaar. ‘Snoepmaatjes’ van ZON fruit & vegetables is in een door merkenbureau Novagraaf uitgeschreven verkiezing uitgeroepen tot ‘Het Leukste Nieuwe Merk van 2010’.
Jaarlijks worden er in de Benelux ruim 22 duizend nieuwe merknamen ingeschreven in het merkenregister. Novagraaf organiseert sinds 2009 de verkiezing. Vorig jaar was de winnaar Bah Qui Plör.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaHet merk 'Snoepmaatjes' won met 49,50 procent van de 806 stemmen Op de tweede plaats staat 'WiemieBar' voor reep van noten: honing en sesam (goed voor 25,4 procent)en op de derde 'Koeienvlaaien' voor gebak (25,1 procent).
ZON heeft de naam Snoepmaatjes bedacht om kleine snackgroenten zoals minipaprika’s, tomaatjes en kleine komkommers te positioneren als ‘gezonde en gezellige’ snack.
ZON is in 2010 begonnen met het ontwikkelen van marketingactiviteiten, als uitvloeisel van het beleid om meer waarde (=hogere prijs) te creëren voor haar telers. ZON heeft ervoor gekozen dit te doen via een toegevoegde waardestrategie, met marketing en innovatie als pijlers. Het product Snoepmaatjes is een van de eerste activiteiten van de nieuwe marketingafdeling van ZON.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid