Overslaan en naar de inhoud gaan

Novagraaf: Snoepmaatjes leukste nieuwe merk 2010

In het in najaar van 2010 op de markt gezet en nu prijswinnaar. ‘Snoepmaatjes’ van ZON fruit & vegetables is in een door…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In het in najaar van 2010 op de markt gezet en nu prijswinnaar. ‘’ van ZON fruit & vegetables is in een door merkenbureau uitgeschreven verkiezing uitgeroepen tot ‘Het Leukste Nieuwe Merk van 2010’.

related partner content for mobile comes here

Jaarlijks worden er in de Benelux ruim 22 duizend nieuwe merknamen ingeschreven in het merkenregister. Novagraaf organiseert sinds 2009 de verkiezing. Vorig jaar was de winnaar

Het merk 'Snoepmaatjes' won met 49,50 procent van de 806 stemmen Op de tweede plaats staat 'WiemieBar' voor reep van noten: honing en sesam (goed voor 25,4 procent)en op de derde 'Koeienvlaaien' voor gebak (25,1 procent).

ZON heeft de naam Snoepmaatjes bedacht om kleine snackgroenten zoals minipaprika’s, tomaatjes en kleine komkommers te positioneren als ‘gezonde en gezellige’ snack.

ZON is in 2010 begonnen met het ontwikkelen van marketingactiviteiten, als uitvloeisel van het beleid om meer waarde (=hogere prijs) te creëren voor haar telers. ZON heeft ervoor gekozen dit te doen via een toegevoegde waardestrategie, met marketing en innovatie als pijlers. Het product Snoepmaatjes is een van de eerste activiteiten van de nieuwe marketingafdeling van ZON.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in