Overslaan en naar de inhoud gaan

Wakker Dier zet verborgen camera’s in bij C1000

Wakker Dier heeft met behulp van verborgen camera’s onderzoek gedaan in vijftig vestigingen van C1000.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt . De organisatie wilde weten wat de medewerkers op de vleesafdeling vinden van het verband tussen scherpe aanbiedingen in vlees en dierenwelzijn.

related partner content for mobile comes here

Medewerkers van deden zich in de winkels voor als klant en ondervroegen werknemers over de zogenoemde kiloknallers. Volgens Wakker Dier was een derde van de werknemers 'negatief tot zeer negatief' over het beleid van zijn werkgever. ‘Het is echt triest. Ik mag het alleen niet zeggen maar zeg het toch…je moet niet voor de diervriendelijkheid hier komen’, citeert Wakker Dier één van de ondervraagden.

Wakker Dier en liggen al langer met elkaar in de clinch als het gaat om de wenselijkheid van scherpe vleesaanbiedingen.

Bron: Distrifood.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in