Wakker Dier zet verborgen camera’s in bij C1000


Dat meldt Distrifood. De organisatie wilde weten wat de medewerkers op de vleesafdeling vinden van het verband tussen scherpe aanbiedingen in vlees en dierenwelzijn.
Medewerkers van Wakker Dier deden zich in de winkels voor als klant en ondervroegen werknemers over de zogenoemde kiloknallers. Volgens Wakker Dier was een derde van de werknemers 'negatief tot zeer negatief' over het beleid van zijn werkgever. ‘Het is echt triest. Ik mag het alleen niet zeggen maar zeg het toch…je moet niet voor de diervriendelijkheid hier komen’, citeert Wakker Dier één van de ondervraagden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWakker Dier en C1000 liggen al langer met elkaar in de clinch als het gaat om de wenselijkheid van scherpe vleesaanbiedingen.
Bron: Distrifood.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid