Overslaan en naar de inhoud gaan

Winnaars Mobile Media & Marketing Awards 2011

'Mobile Marketing is Booming'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gisteren werd voor de eerste keer de Mobile Media & Marketing Awards georganiseerd. Het door Telegraaf Media en Mobile Generation georiganiseerde ‘MMMA’ is een evenement bedoeld om het mobiele kanaal als alternatief op de kaart te zetten door toonaangevende en effectieve mobiele campagnes en initiatieven te belonen met een prijs. Tijdens het ‘MMMA’ evenement werd de ‘best mobile practices’ gepresenteerd en beoordeeld in vijf categorieën: Beste Mobiele Website, Beste Mobiele Applicatie, Beste Mobiele Tablet Applicatie, Beste Mobiele Advertising Campagne en Mobile Marketeer of the Year. Ook wordt er een Publieksprijs uitgereikt voor Beste Mobiele Toepassing.

related partner content for mobile comes here

Het uitstekend georganiseerde evenement werd met circa 200 aanwezigen als een succes gezien worden. De introductie met een lawine van cijfers hoe snel mobile marketing wel niet groeit was voor mij iets te veel van het goede. Veel cijfers waren al bekend en met wat minder cijfers was het ook wel duidelijk: .

De organisatoren hebben veel tijd in dit evenement gestoken, al was het niet verkeerd geweest om van te voren alle mobile marketing bureaus een email te sturen of zij een campagne of app hebben om te nomineren. Sterker: veel mobiele partijen wisten niet eens dat dit evenement georganiseerd werd. Dit had een positief effect gehad om dit evenement op een hoger en breder gedragen niveau te krijgen. Toch hulde aan de organisatie dat zij in dit gat zijn gesprongen. Het IAB, MWG, Mobile Monday of een andere reeds bestaande Media belangenorganisatie had dit eerder naar zich toe moeten trekken.

De winnaars:

Beste Mobiele website: NS, KLM, TVGids.mobi
Beste Mobiele applicatie: Spotify, Hyves, Kieskeuring, Appie AH, Nike
Beste tablet applicatie: Nu, Telegraaf HD, Autoweek
Beste mobiele campagne: KWF, Audi, Centraal Beheer Achmea,
Mobile Marketeer of the year: KLM, Rabobank, Nike
Publieksprijs: Hyves, Buienradar, NS Reisplanner

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in