Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken e-tjes sparen op Foursquare

Heineken beloont zijn spaarders die inchecken op Foursquare. Het is hiervoor een samenwerking aangegaan met het mobiele platform.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

beloont zijn spaarders die inchecken op . Het is hiervoor een samenwerking aangegaan met het mobiele platform.

related partner content for mobile comes here

Foursquare is een mobiele applicatie waarmee consumenten eenvoudig kunnen laten weten waar ze zijn, terwijl ze tegelijkertijd kunnen zien waar hun vrienden zich bevinden. Door via de app op de telefoon in te checken in uitgaansgelegenheden kunnen gebruikers tips en locaties met elkaar delen.

Je moet wel iets doen vooradt de e-tjes op je spaarrekening worden gestort: je dient allereerst je e-tjes profiel te koppelen aan je Foursquare-profiel. Daar krijg je dan wel 50 e-tjes voor. Als vijf vrienden ook hun profiel aan Foursquare koppelen, krijgen zij nogmaals eenmalig 50 e-tjes.

Vervolgens moet je inchecken in een kroeg of andere horecagelegenheid waar Heineken op de tap zit, en die meedoet aan Foursquare. Dat zijn er zo’n 1000 op dit moment. De Heineken locaties zijn te herkennen aan het Foursquare logo in de Kroegzoeker op Heineken.nl: www.heineken.nl/kroegzoeker. Iedere keer dat je incheckt, verdien je 10 e-tjes.

Internetbureau Virtual Affairs realiseerde de koppeling tussen Foursquare en Heineken.

‘Door onze krachten te bundelen met Foursquare geven we het sparen van e-tjes op Heineken.nl een hele nieuwe impuls. Klanten konden op Heineken.nl al sparen voor bijzondere privileges, maar door deze samenwerking wordt het sparen van e-tjes ook een sociale bezigheid. Door te blijven vernieuwen willen we onze klanten blijven verrassen, daar is deze samenwerking een mooi voorbeeld van’, vertelt Ralph Rijks, marketingmanager Heineken Nederland.

‘De samenwerking met Heineken is een perfect voorbeeld van hoe merken kunnen bouwen aan hun klantenbinding door creatief gebruik van het Foursquare platform’, zegt Tristan Walker, directeur business development van Foursquare.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in