Overslaan en naar de inhoud gaan

Friesland Bank lanceert twee hyperlocal portals

Mensen die een woning zoeken doen dat vooral online, en willen dan ook weten wat er in de omgeving gebeurt, welke activiteiten er…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De portals hebben de naam () en .
De bank doet dit in samenwerking met Fundament All Media, op basis van de en data.

related partner content for mobile comes here

Het zijn twee online platforms geworden waarop alle informatie staat verzameld op het gebied van wonen en leven in Utrecht en Friesland. Nieuwbouw, bestaande bouw en hypotheken, aangevuld met nieuws- en twitterberichten, uitgaanstips, foto’s, video’s en blogs die betrekking hebben op Utrecht en Friesland.
Doel: de bezoeker op transparante wijze alle informatie bieden over dit specifieke woon- en leefgebied.

is hot, aldus de bank. Inzoomen is de trend; klein nieuws is groot nieuws als het zich dichtbij afspeelt.

Een hyperlocalsite verzamelt op basis van zoektermen (en uitsluiting van zoektermen) een grote verscheidenheid aan data. Het publiek is op deze manier ook zelf onderdeel van de totstandkoming van de informatievoorziening, doordat (centrale) informatie wordt gecombineerd met meningen, ervaringen en kennis van gebruikers via bijvoorbeeld Twitter. Een hyperlocal is met andere woorden een ‘sociaal-culturele omgeving, waarin relevante informatie omtrent een afgebakend gebied door iedereen kan worden gebruikt, hergebruikt en verrijkt met multimediale en interactieve elementen’, aldus de Friesland Bank.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in