Overslaan en naar de inhoud gaan

Barbara van Verseveld naar PepsiCo Nederland

Per 7 maart start Barbara van Verseveld bij PepsiCo Nederland als de nieuwe Marketing Director Savoury Nederland. Zij volgt hiermee Cindy…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Per 7 maart start Barbara van Verseveld bij als de nieuwe Marketing Director Savoury Nederland. Zij volgt hiermee Cindy Tervoort op, die een sabbatical nam.

related partner content for mobile comes here

In haar nieuwe rol zal Van Verseveld leiding geven aan het marketingteam en het team dat zich bezig houdt met marktonderzoek. Daarnaast zal zij plaatsnemen in het management van PepsiCo Nederland.

Van Verseveld heeft bij Sara Lee gewerkt als Marketing Director Household & Body Care Nederland (H&BC). Ze was hier verantwoordelijk voor de marketing van het gehele portfolio met onder meer lokale merken als Zwitsal, Prodent, Zendium, Neutral, Biotex, Driehoek en internationale merken als Ambi Pur, Sanex, Badedas en Vapona. Daarnaast gaf ze leiding aan een team van 25 marketeers.

Van Verseveld werkte13 jaar bij Sara Lee en begong er als Product Manager in het voedingssegment, later Senior Product Manager. Hierna werkte ze als International Senior Brand Manager voor Sanex, Marketing Manager voor Oral Care en International Marketing Manager voor BabyCare. Sinds 2008 is ze Marketing Director H&BC.

'Ik kijk er naar uit om met mijn ervaring het marketingteam binnen PepsiCo Nederland te begeleiden en de mooie merken verder te laten groeien', aldus Van Verseveld.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in