Overslaan en naar de inhoud gaan

Grolsch komt weer met alcoholarme Stender

Stender, de merknaam van het alcoholarme bier van Grolsch uit het begin van de jaren negentig komt terug. Vanaf 21 maart wordt Grolsch…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

vervangt met Stender de alcoholvrije Premium Malt. De reden voor het uit de mottenballen houden van de merknaam Stender is omdat volgens Grolsch uit onderzoek blijkt dat de naam nog steeds positieve associaties bij de consumenten oproept.

related partner content for mobile comes here

Met Stender wilt Grolsch ‘de bierliefhebber een nieuw en smaakvol alcoholarm bier bieden’. Grolsch zegt dat een speciale gist op natuurlijke wijze de productie van alcohol tijdens de gisting stopt.

Grolsch wil ‘op actieve manier het verantwoord alcoholgebruik stimuleren en hoopt met de introductie van Grolsch Stender 0,5% in de sterk groeiende markten van alcoholvrije en alcoholarme bieren een nieuw en smaakvol alternatief voor pils neer te zetten’.

Het bier bevat 19 kcal per 100ml. Ter vergelijking: pils bevat 41 kcal per 100ml en frisdrank 37 kcal per 100ml, zo meldt Grolsch.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in