Overslaan en naar de inhoud gaan

MediaMonks neemt Emerce over (voor 1 keer)

Het digitale productiebedrijf MediaMonks bestaat deze maand 10 jaar en viert dat met een heuse magazine-takeover: het bureau is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het digitale productiebedrijf bestaat deze maand 10 jaar en viert dat met een heuse magazine-takeover: het bureau is verantwoordelijk voor de inhoud van de nieuwste .

related partner content for mobile comes here

Zo meldt MediaMonks vandaag in een persbericht. Het is nog niet bekend hoe het er allemaal precies uit gaat zien, maar de takeover betreft zowel advertentie- als redactionele ruimte.

Emerce zal daarnaast in een oplage van 50.000 nummers worden bijgesloten in de van deze week, waarin ook aandacht voor deze takeover.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in