Overslaan en naar de inhoud gaan

V&D lanceert iPhone app

Vrijwel geruisloos is er 3 januari een iPhone app uitgekomen voor de V&D.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vrijwel geruisloos is er 3 januari een iPhone app uitgekomen voor de .

related partner content for mobile comes here

De door Magnus ontwikkelde applicatie is aardig standaard en bevat weinig franje. Naast de algemene informatie over V&D, wat V&D socialmedia-links en een winkelzoeker is de applicatie niet meer dan een 'mobiele folder', al is dat voor de meeste gebruikers ruim voldoende.

Naar mijn mening had het design een stuk beter gekund. Over de achtergrond foto's is een rubriek- en productlayer geplaatst, wat in het algemeen een rommelige uitstraling geeft. De wensenlijst-feature is mijn inziens niet heel sterk, maar dit komt meer door de huidige beperkte mogelijkheden tot mobiele betalen. Je kunt in de app producten selecteren en in je wensenlijst zetten. Vervolgens kun je deze wensenlijst emailen, zodat je op je pc de online winkel van V&D kan bezoeken en bestellen. Al met al een flinke klus voor de potentiële klant. Later dit jaar zullen er hoogstwaarschijnlijk betere en eenvoudige mobiele betalingsmogelijkheden de consument bereiken, zodat we deze houtje-touwtje bestelfuncties uit de apps kunnen verdwijnen.

Naast de V&D zijn er ook producten van La Place te vinden, zoals koffie, specerijen en wijn. Bij mij werd niet geheel duidelijk of deze nieuwe app nu niet goed wordt bijgehouden of dat het 'exceeding service' voor de Chocoladeletter-liefhebber is, maar in elk geval: De Max Havelaar Chocolade letters zijn hier nog te bestellen!

Het is goed te bemerken dat deze Vroom & Dreesman warenhuisformule uit 1887 flink aan het verjongen is. Enkele jaren terug is het gehele winkelinterieur en logo vernieuwd en is er online shop gelanceerd. 'Mobiel' is een logische stap nu Mobile Marketing & -Advertising een steeds prominentere rol heeft in het gehele marketingspectrum. Mobile Advertising is trouwens niet nieuw voor het warenhuis. Vorig jaar heeft de V&D reeds QR codes inzet. Zie:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in