Overslaan en naar de inhoud gaan

Madonna is een supermarketeer

‘Madonna weet zich telkens opnieuw aan de tijdsgeest aan te passen en in te springen op trends’, zegt de Australische professor Jamie…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Strategische innovatie: het is de sleutel tot succes, zegt Jamie Anderson in het januarinummer van Tijdschrift voor Marketing. Marketeers kunnen een voorbeeld nemen aan kunstenaars als Picasso, Tintoretto en Damien Hirst. Ze weten te innoveren en nieuwe markten aan te boren. Dat geldt ook voor de Amerikaanse superster Madonna.

related partner content for mobile comes here

Volgens Anderson is deze vrouw een perfect voorbeeld van een geslaagde businessstrategie.

De succesvolle strategie van Madonna bestaat, aldus Anderson, uit vijf dimensies:
- visie
- het begrijpen van de consument en de markt
- op een goede manier gebruik maken van competenties en de zwaktes erkennen
- consistent implementeren
- voortdurend vernieuwen.

Lees het hele verhaal op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in